Gwarancja jakosci

W serwisie Przestrzeń Pomocy przykładamy szczególną uwagę do dbałości o wysoki standard usług pomocy psychologicznej. Zapraszamy do zapoznania się z poniższą treścią zapisaną w postaci pytań i odpowiedzi w celu świadomego korzystania z serwisu:

1. Spokania:

  • Czy jeśli nie będę zadowolony z usług mogę domagać się zwrotu wpłaty?

Tak. Przed dokonaniem zwrotu poprosimy o wypełnienie ankiety satysfakcji, w której zbierzemy informacje na temat powodu niezadowolenia, a następnie dokonamy zwrotu wpłaconej kwoty.

  • Popełniłem błąd w podanej nazwie Skype i psycholog nie ma jak się ze mną połączyć, co teraz?

W mailu z potwierdzeniem spotkania wysłany zostanie adres Skype psychologa i można nawiązać kontakt samodzielnie. 

  • Chciałbym zmienić termin spotkania z psychologiem, jak mam to zrobić?

Proszę anulować opłacone spotkanie, a następnie dokonać rezerwacji wstępnej nowego spotkania i przesłać maila z informacją o nowym terminie dodając swój login na adres biuro@przestrzen-pomocy.pl. Zmianę terminu dokonać należy na 24 h przed spotkaniem. 

  • Z przyczyn losowych nie zdarzyłem na spotkanie, czy mogę przenieść konsultacje na inny termin w ramach pierwszej wpłaty?

Tak, jednak tylko przy pierwszym takim zdarzeniu. Zmianę terminu dokonać należy na 24 h przed spotkaniem. 

 

2. Dane osobowe - bezpieczeństwo i wykorzystanie:

  • Czy dane wprowadzane przeze mnie są zabezpieczone? 

Wszystkie dane wprowadzane do serwisu Przestrzen Pomocy są zabezpieczone połączeniem szyfrowanym, aby nikt nie miał możliwości podejrzenia przekazywanych informacji. Zabezpieczenie jest widoczne w zielonym pasku https przeglądarki.

  • Czy dane osobowe zabezpieczone są prawidłowo? 

Zbiór danych osobowych zgłoszony jest w biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Administratorem danych jest firma Przestrzń Pomocy. Dane osobowe udostępnione przez użytkowników przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego. Informujemy, że dane te nie są udostępniane osobom ani podmiotom trzecim.

  • Moje konto, czy mogę je usunąć?

W dowolnej chwili można samodzielnie usunąć  konto, a wraz z nim wszystkie informacje dotyczące spotkań, wiadomości, danych personalnych. Po zalogowaniu wejdź w „Twoje dane” i na dole ekranu wybierz „Usuń konto”. Po wprowadzeniu hasła konto zostanie bezpowrotnie usunięte.

  • Czy będę dostawał maile lub telefony w celach marketingowych?

Nie. Przekazywane dane nie są wykorzystywane w celach marketingowych. 

  • Czy będę otrzymywał jakiekolwiek maile?

Maile są wysyłane odnośnie potwierdzenia spotkań lub zmian w ustawieniach. Można wyłączyć otrzymywanie maili.

 

3. Psychologowie

  • Skąd mam wiedzieć że psychologowie mają odpowiednie przygotowanie do pomocy psychologicznej?

Każdy z psychologów ukończył studia magisterskie, posiada niezbędne kompetencje w ramach swojej specjalizacji oraz wieloletnią praktykę w terapii. 

  • Czy psycholog musi dochować tajemnicy powierzonych informacji? 

Tak. Każdy psycholog Przestrzeni Pomocy wykonuje swój zawód zgodnie z kodeksem Etyczno-Zawodowym Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, w którym zawarta jest między innymi informacja o konieczności dochowania tajemnicy zawodowej.