Umówienie spotkania

W celu rezerwacji spotkania należy przejść przez proces rejestracji, a następnie zalogować się na stronie i zarezerwować spotkanie u wybranego przez siebie specjalisty. W dalszej kolejności następuje przejście do systemu płatności przelewy24.pl, gdzie dokonujemy płatności. System automatycznie potwierdza transakcje i otrzymujemy informacje odnośnie opłacenia spotkania w menu użytkownika. Standardowo jest również ustawiona opcja wysłania wiadomości mailowej na adres podany przy rejestracji  z potwierdzeniem. W menu użytkownika w pozycji umówione spotkania mogą pojawić się następujące statusy spotkań:

  • Opłacone - oznacza że spotkanie zostało opłacone, a informacja ta została przekazana do systemu. Spotkanie zostanie zrealizowane w ustalonym terminie
  • Rezerwacja wstępna - spotkanie zostało zarezerwowane, jednak nie otrzymaliśmy jeszcze potwierdzenia płatności. Przy tym statusie zaplanowane spotkanie nie odbędzie się do chwili przejścia w status "opłacone".  Potwierdzenie płatności przez system przelewy24.pl zazwyczaj dokonywane jest w czasie do 10 min. 
  • Anulowane - oznacza że spotkanie zostało anulowane ze strony użytkownika lub psychologa. W przypadku anulowania opłaconego spotkania należy skontaktować się z administratorem w celu ustalenia nowego terminu. Spotkanie można anulować, a tym samym przenieść na inny termin do 24 godzin przed planowanym kontaktem ze specjalistą